Nienke Bloem

keynote: customer experience

Locatie: TBX Mainstage
Datum & tijd: Woensdag 3 november
14:45 – 15:30 uur: Keynote 3: Nienke Bloem CX
15:35 – 16:15 uur: Talkshow Customer Experience o.l.v. Jim Stolze

Spice up your customer experience management, vijf trends waar jij in IT je voordeel mee kan doen!

Wat is nu precies customer experience management en waar raakt dit de wereld van IT? Na de keynote snap je hoe je een goede klantbeleving organiseert en welke nieuwe trends er op dit vlak zijn. Nienke legt empatisch de vinger op de zere plek en neemt je mee in een wereld die je allemaal kent als klant, maar vaak weg van bent als leider of medewerker op de werkvloer. Het mag allemaal wel wat pittiger. Dus verwacht het eerlijke verhaal, een nuchtere blik, best practices maar vooral hoe het ook niet moet door deze internationale spreker in de blauwe jurk.

OVER NIENKE

Nienke Bloem CCXP CSP MBA wordt vaak de Customer Experience Guru genoemd. Zij is een keynotespreker over Customer Experience en inspireert wereldwijd haar publiek met best practices en bewezen methodologieën. Als CX-ondernemer is haar bedrijf de afgelopen jaren exponentieel gegroeid. Ze leidt een sprekersbusiness, een CX Gamebedrijf en zij is de ‘go to’ voor CX trainingen.

Daarnaast is zij associate partner van een CX Consultancy firma. Je kunt gerust zeggen dat ‘zij CX ademt’. Bloem is een van de elf resource- en trainingspartners van de CXPA (wereldwijd) die anderen mogen trainen om hun CCXP-accreditatie te behalen. Haar CX Masterclasses krijgen vijfsterrenrecensies en helpen CX-managers en -teams op weg naar meer klantgerichtheid. Nienke’s blogs worden goed gelezen (zij blogt o.a. voor CustomerFirst) en zij startte een CX YouTube-kanaal om klantervaringen over de hele wereld te kunnen delen.

Met haar 20 jaar ervaring in strategische verandermanagementfuncties binnen de telecom-, reis-, financiële en IT-branche, weet Nienke hoe bedrijven werken en spreekt zij de corporate taal. Maar op het podium zijn haar talks altijd inspirerend en hands-on. Niet voor niets is haar motto ‘Making Customer Experience Work’. Zij helpt je graag met het creëren van geweldige klantervaringen waardoor je nog betere bedrijfsresultaten behaalt.

Meld je direct aan voor deze sessie