Nienke Bloem

keynote: customer experience

Nienke Bloem CCXP CSP MBA wordt vaak de Customer Experience Guru genoemd. Zij is een keynotespreker over Customer Experience en inspireert wereldwijd haar publiek met best practices en bewezen methodologieën. Als CX-ondernemer is haar bedrijf de afgelopen jaren exponentieel gegroeid. Ze leidt een sprekersbusiness, een CX Gamebedrijf en zij is de ‘go to’ voor CX trainingen.

Daarnaast is zij associate partner van een CX Consultancy firma. Je kunt gerust zeggen dat ‘zij CX ademt’. Bloem is een van de elf resource- en trainingspartners van de CXPA (wereldwijd) die anderen mogen trainen om hun CCXP-accreditatie te behalen. Haar CX Masterclasses krijgen vijfsterrenrecensies en helpen CX-managers en -teams op weg naar meer klantgerichtheid. Nienke’s blogs worden goed gelezen (zij blogt o.a. voor CustomerFirst) en zij startte een CX YouTube-kanaal om klantervaringen over de hele wereld te kunnen delen.

Met haar 20 jaar ervaring in strategische verandermanagementfuncties binnen de telecom-, reis-, financiële en IT-branche, weet Nienke hoe bedrijven werken en spreekt zij de corporate taal. Maar op het podium zijn haar talks altijd inspirerend en hands-on. Niet voor niets is haar motto ‘Making Customer Experience Work’. Zij helpt je graag met het creëren van geweldige klantervaringen waardoor je nog betere bedrijfsresultaten behaalt.

Log in of registreer